Dažniausiai užduodami klausimai

Ar už prekes galima mokėti grynais pinigais?

Taip, galite iš anksto pateiktą užsakymą apmokėti grynais pinigais. Paskutiniame pirkimo žingsnyje galite pasirinkti apmokėjimo būdą ir vietą. Grynaisiais apmokėti galite šiose vietose: „Perlo terminalas“, „Maxima“ parduotuvė, kioskai „Lietuvos spauda“ ir „Narvesen“, visi bankai. Pasirinkę apmokėjimo vietą, spauskite „Patvirtinu užsakymą“ ir mūsų sistema sugeneruos Jums apmokėjimui skirtą kvitą su brūkšniniu kodu. Šį kvitą turite atsispausdinti ir pateikti pasirinktoje vietoje, kasoje, apmokėjimui. Tokiu būdu Jūsų apmokėjimą gausime per kelias valandas ir Jūsų užsakymas bus pradėtas vykdyti.

 

 

Kokiu būdu man bus pristatytos įsigytos prekės ir kiek tai kainuos?

Užsakymai klientams pristatomi Lietuvos paštu, Omniva kurjeriais arba Omniva paštomatu pasirinktinai.

 

Omnivos paštomatai. Pristatymo būdo kaina 1,59 Eur (5,5 Lt).

Omnivos kurjeris. Pristatymo būdo kaina 2,90 Eur (10 Lt).

Lietuvos paštas. Pristatymo būdo kaina 1,74 Eur (6 Lt).

 

Jei užsakymo suma siekia 57,92 Eur (200 Lt) - pristatymas Lietuvoje nemokamas.

Jei užsakymo suma nesiekia 57,92 Eur (200 Lt) - pristatymas kainuoja nuo 1,59 Eur (5,5 Lt).

Pristatymo būdą galėsite rinktis pirkdami prekes (ketvirtame pirkimo žingsnyje).

 

Per kiek laiko pristatomos iš Diavolesa.lt įsigytos prekės?

Kiekvienos prekės aprašyme (melsvai apibrėžtame stačiakampyje) yra nurodytas prekės pristatymo laikas. Jei prekė šiuo metu yra sandėlyje, ją pristatome labai greitai, o prie jos nurodytas pristatymo laikas yra 2-3 darbo dienos. Jei prekės neturime sandėlyje, prie jos nurodytas pristatymo laikas gali būti 14-26 darbo dienos. Tai reiškia, kad per tiek laiko iš gamintojų gausime prekių papildymą ir galėsime įvykdyti užsakymą. Prie kai kurių prekių (avalynės, telefonų dangtelių) matysite ir kitokius pristatymo laikus, pvz. 9-13 darbo dienų arba 5-8 darbo dienos.  Primename, kad prie prekių nurodytas pristatymo terminas yra preliminarus. Prekių pristatymo paskubinti negalime, nes jis priklauso nuo daugelio veiksnių, kuriems įtakos padaryti negalime. Pvz., negalime paskubinti pašto darbuotojų darbo.

 

 

Kaip sužinosiu, kurią tiksliai dieną laukti siuntinuko?

Kai užsakymo prekės yra supakuotos ir iš Diavolesa.lt išsiunčiamos Jums, el. paštu, kuriuo registravotės svetainėje www.diavolesa.lt, atsiunčiame informaciją apie siuntinuką: kodą ir nurodymus, kur stebėti jo  kelią (www.post.lt). Stebėdami siuntinuko kelią matysite, kada Lietuvos pašto darbuotojas neša jį Jums.

DĖMESIO: registruodamiesi www.diavolesa.lt nurodykite tikslų  ir naudojamą elektroninį paštą, nes el. paštu gausite visą informaciją apie pasikeitusias savo užsakymo būsenas. Prašome registruojantis  nenaudoti „one.lt“ sistemos el. pašto adreso, nes galite negauti el. laiškų apie savo užsakymus.

 

Ką daryti, jei pagal pateiktą siuntos kodą nerodo siuntinio kelio?

Jei pagal siuntinio kodą nematote jo kelio, reiškia, Lietuvos pašto darbuotojai dar nespėjo pašte paliktų siuntų suvesti į sistemą. Pabandykite pagal pateiktą siuntos kodą patikrinti kiek vėliau. Jei pagal pateiktą siuntos kodą duomenų rasti nepavyks net ir kitą darbo dieną, tuomet susisiekite su Diavolesa.lt administracija:

Tel. nr. +37065358078

El. p. info@diavolesa.lt

 

Ar galima grąžinti iš www.diavolesa.lt įsigytas prekes?

Taip, mes suteikiame grąžinimo garantiją. Prekes galite grąžinti per 14 darbo dienų, jei jos neatitiko Jūsų lūkesčių.  Daugiau informacijos apie prekių grąžinimą rasite čia: https://www.diavolesa.lt/content/14-prekiu-grazinimas


Gamintojai

Kuprinės!